icke bra... nejnej !

Har inte uppdaterat sådär... eeh... jättebra, men ja har verkligen inte orkat så de va lite smågött me en bloggopaus :D Men nu jävlar blire blogg! Ska fixa in lite bilder från kofirmationen och så, har inte orkat lägga in dom på datorn än, men de löser jag idag lite snabbt!
jaa, va har hänt nu då?
absolut ingenting ._.
Malin har sovit här, jag har sovit hos henne, jag har sovit hos felicia och nu så är ja hemma :D
asså, det finns verkligen inget att skriva, orkat inte dra upp allt nu i efterhand, såå, jag skiter i det :)
Ja kan berätta va som hände igår iaf!
jag vaknade runt halv elva av att Felicia ringer mig, så hon kom hem till mig sen stack vi till stallet, fixade hästarna och stack ut. Först drog vo till galoppbanan och rejsade lite, lite nice, höll på att ramla av eftersom jag tappade stigbyglarna av ngn anledning :p
jaja, iallafall.. Vi saktade av och red upp på en liten stig i skogen, och red en ganska lång bit.
skulle gå över några diken och Houston... japp... Han vill först inte gå över men sen när jag inte var med ngn stans ja då jävlar tog han världens jävla språng ._. shit, då va ja nära på att ramla av, flög fram över halsen på honom som en liten vante.. inte så smart att hoppa med dressyrsadel, ehhh, nej !
yäyä, vi red typ vilse, men sen kom jag på att det finns en stig i närheten av där vi va så vi red till den och sen så red vi tillbaka. Fixade hästarna och cyklade hem igen. Bytte om och packade ner träningskläder och stack hem till felicia i fjärås. Vi käkade och stack upp till gymmet. Gymmade i ca. en och en halv timma. Sen stack vi hem till felicia igen. Bytte om och stack åh bada, hur gött som helst :o helt underbart! Sen så cyklade vi tillbaka hem till felicia, satte oss vid datan och käka popcorn, sen så orka vi inte sitta inne längre så runt 22 tiden så bytte vi om och stack ut för att springa, så vi sprang ner till vattnet och badade, simmade kanske 500 meter ? Sen så sprang vi hem igen. Duschade och satte på oss sovkläder. Satte oss vid datan och sedan sov vi!
fast innan vi skulle sova så blev vi brutalt sugna på bubbelvatten så vi tog med oss en sodastream flaska med vatten och sodastreamen ut och bubblade lite vatten... vi gick ut för att inte väcka ngn, hahahha ! det var nog det fulaste jag har gjort på länge! Efter att vi hade fått vårat kära bubbelvatten så gick vi och la oss. Felicia stängde av datorn, men den uppdaterade massa skit, och det tog en jävla tid så när det hade gått kanske 10 min så hade den uppdaterat klart 2 av 5 -.-' segt as hell !
Så vi stängde av den, och det blev ljuvligt tyst!, somnade fort som tusan och gick upp halv 8 för att hon ska åka till skara sommarland! Så vi gick upp, käkade frulle, fixade oss lite och sen stack vi typ 9. Dom körde hem mig och nu sitter jag här på mitt rum, dyngtrött och hungrig!
Så jag ska nog fixa ngt att käka och sätta på en film, sedan ska jag ringa frida ang. Valcken.
Men har lite beslutsångest när det gäller hästarna! Antingen så blir det en 8 årig valack som är 150 cm - Mkh.
eller så blir den en 14 årig valack som är ca. 165 cm - Mkh.... jag vill ju komma upp lite i klasserna så jag funderar på om det är bättre med den äldre hästen, eftersom han är mer erfaren och hoppar helt galet bra! Och han är lite större... Men samtidigt så är den yngre valacken lite bättre i åldern.. men han är så liten ._. Jag kan ju inte hoppa mer än 120 kanske.. vill ju gärna inte slita ut honom... så antingen så skiter jag i klasserna och kör lite lägre, eller så kollar jag vidare eller så kör jag på fjortonåringen. Beslutsångest, nejtack ! Jag får alltid det! hatar det... sjukt jobbigT! Kan ju aldrig bestämma mig :(
yeye, nog om det, nu ska jag rosta en macka och sätta på en go film!

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0