R.I.P OKIDOKI

uschåhfy :(
vet att jag är segt ute med detta men, shit... har inte fattat det riktigt ._. hahaha... kände honom inte men shiut, man blir fan chockad :(

Nu sitter ni säkert åh tänker och funderar på vafan jag håller på med, men grejen är den att våran älskade OkiDoki är död !
Han dog kvällen den 20 Juni 2010.

Okidoki skadades vid Global Champions Tour-tävlingen i Cannes i juni i år. Okidoki hade behandlats för skadan och återhämtade sig väl men i går kväll inträffade komplikationer. Okidoki fördes till veterinärklinik där han avled, skriver ägarfamiljen i ett pressmeddelande. Han blev 14 år gammal.

Jag blev lite ledsen eller ah, ledsen ska man kanske inte säga men, lite småbesviken typ när han såldes, men efter ett tag så började jag vänja mig vid tanken på att det inte var OkiDoki och Albert Zoer som var med ute på banorna, utan det var någon annan. Jag blev lite spänd över att få se det nya ekipaget, men det hann jag tyvärr inte. Innan OkiDoki dog så var han och hans nya ägare/ryttare med i ett fåtal tävlingar, och jag missade såklart varenda en.
Men nu är det förbi och det enda man kan gör nu är att titta på olika kllipp på youtube och liknade sidor.
Han blev tydligen blodförgiftad på kvällen den 20 Juli och åkte då in  till veterinären där han avled.
shit happens, and yoyu can't stop it even if you want to.

R.I.P OKI DOKI (L)

Kommentarer
Postat av: Johanna - Elev på Flyinge

Det är sjukt tråkigt! Oki Doki var ju så cool :(

2010-08-03 @ 16:26:55
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0